Όλες οι δράσεις και στις 2 ροές που υλοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της κινητικότητα, είχαν ως αποτέλεσμα οι συμμετέχοντες να επιμορφωθούν σε θέματα σχετικά με:
· τις σύγχρονες τάσεις στην εκπαιδευτική ψυχολογία στην Ευρώπη και το ρόλο του σχολικού ψυχολόγου
· τις ψυχολογικές διαδικασίες σχετικές με την μάθηση
· τις εκπαιδευτικές πολιτικές στην ισότητα και στη ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης
· την καθοδήγηση των μαθητών στην επιλογή του κατάλληλου για αυτούς επαγγελματικού τομέα
· την ανάπτυξη συμβουλευτικών δεξιοτήτων
· την διαχείριση αρνητικής συμπεριφοράς και κρίσεων στο σχολείο με τη δημιουργία σχεδίων αντιμετώπισης κρίσεων
· την ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων στο σχολικό περιβάλλον
· την δυνατότητα να αναγνωρίζουν περιπτώσεις ιδιαίτερα σοβαρές, οι οποίες χρήζουν υποστήριξης από εξειδικευμένες δομές
· την ανάπτυξη δράσεων για τη δημιουργία θετικού κλίματος επικοινωνίας, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού όλων των μελών της σχολικής κοινότητας
· τη χρήση των ποινών ως συνέπεια και όχι ως τιμωρία
και να συνειδητοποιήσουν την ανάγκη δραστηριοποίησης τους για μια συντονισμένη υποστήριξη των μαθητών, παρέχοντας ποιοτική και ουσιαστική εκπαίδευση